Shell provozuje nejlepší čerpací stanice v Česku, dokonce letos v tomto směru dosáhl ocenění. V samých začátcích byla dána nabídka především vyspělým designem čerpacích stanic a nabídkou vysoce aditivovaných paliv, dnes loajalitu motoristů ještě navíc podporuje unikátní program Shell ClubSmart.

Program Shell ClubSmart letos slaví 18. narozeniny. V roce 1998 se stal vůbec prvním programem na českém trhu s pohonnými hmotami. Dnes už snad každý Čech nosí v peněžence jejich věrnostní kartu, a tak je velmi pravděpodobné, že ji použije při nákupu benzínu nebo nafty.

Shell ClubSmart přináší řadu výhod.Vedle nižších cen za pohonné hmoty a jiného druhu zboží můžete při natankování sbírat body. Většinou je to jeden bod za jeden litr. Body pak můžete vyměnit za různé věci z katalogu odměn. Výběr je velmi rozšířený, na samém vrcholu stojí například mobilní telefony, dětská autosedačka nebo robotický vysavač.

V nabídce nechybí ani sportovní tašky, volnočasové náčiní nebo nářadí pro kutily, případně občerstvení, autodoplňky nebo hračky. A kdo rád dělá radost druhým a chce se angažovat pro dobrou věc, může body poukázat například na konto Kapka naděje, kam za něj Shell pošle peníze odpovídající darovanému počtu bodů.

Nicméně Shell dokáže maloobchod ocenit i jinak. V roce 2004 například v rámci prezentace stooktanového benzinu V-Power přivezl do Prahy pilota F1 Rubense barrichela, jenž se pak v monopostu proháněl poblíž Sazka Areny. Letos v lednu podobnou akci zopakoval Kimi Räikkönen, který na čerpací stanici v Ostravě do několika vozů běžných zákazníků natankoval výkonný benzín Shell V-Power Nitro+, který je svým složením z 99% shodný s palivem používaným týmem Scuderia Ferrari při závodech mistrovství světa Formule 1.

Další ojedinělou možností pro studenty, jak můžou přijít do styku s touto věhlasnou značkou, je, že se můžou přihlásit do věhlasné akce Shell Eco-marathon, kde si to v různých kategoriích rozdávají skutečně velestřídmá vozítka, která ujedou na litr paliva i tisíce kilometrů.
Shell se může také pochlubit, že začal s Ferrari spolupracovat již ve 30. letech a jako první oficiální partner stál i za premiérovým vítězstvím ve Formuli 1 v roce 1951.