Jsou firemní řidiči, jimž je svěřeno podnikové vozidlo, a oni s ním jedou přesně tam, kam mají, nejkratším možným směrem a maximálně úsporným způsobem, a jsou i tací, kteří si naopak ihned po opuštění bran podniku usmyslí, že to není ono, a absolvují i nějakou tu černou jízdu nebo se naopak někde ‚zašijí‘, aby nemuseli dělat nic.

auto na cestě

Obsluha stavební techniky je na tom vlastně stejně. Jsou tu zaměstnanci, kteří přijdou řádně do práce, zapnou to, co mají, a pracují pro blaho firmy s nejvyšším možným nasazením, a když skončí, stroje zase vypnou a zabezpečí proti jakýmkoliv potenciálně hrozícím škodám, ale najdou se i ti, kdo si do práce přijdou, jen když se jim zachce, a stroje nejednou ani nenastartují. Případně je nastartují, ale jenom aby imitovali práci nebo aby s nimi zajeli někam na nějaký melouch, aby si na cizí náklady přivydělali do vlastní kapsy.

Jsou zaměstnanci poctiví a nepoctiví, vždycky tomu tak bylo a nejspíše i bude. Což je ale problém, protože je nejednou nejde jen tak přistihnout a klepnout přes prsty. Majitel firmy nebo jiní vedoucí pracovníci nemohou v tomto případě osobně uhlídat vše, ani kdyby se rozkrájeli.

A naštěstí už se ani rozkrájet nemusí. Protože sice nemohou být u všeho, ale satelitní sledování vozidel ano.
kreslený autobus

Díky RMC systému se dá ohlídat právě tento typ techniky, a to bez ohledu na to, kde se nachází a jakou činnost vykonává. Dá se zjistit, kde to je, zda je to v chodu a v pohybu, zda to plní přidělené úkoly. A nejen to. Pod kontrolou tu může být nejeden nastavitelný parametr, ohlídat se dají klidně i pohonné hmoty, jež jsou často v hledáčku zlodějů.

Tento systém si prostě všimne všeho, čeho si z rozhodnutí majitele všimnout má. A okamžitě to hlásí. Takže majiteli firmy či jím pověřené osobě stačí kdykoliv usednout někde k počítači, přihlásit se a rázem se ví, co se kde šustne, v reálném čase i dodatečně.

Což je důležitá pomoc. Protože víte vy vůbec, jakým škodám se dá předejít, když je vše pod dokonalou kontrolou? Když se s tím nedá nikam schovat?