Stavebním kamenem každé firemní prezentace je graficky zpracována firemní značka. Pro její vytvoření se obraťte nejlépe na zkušeného grafika. Ten, na základě vašich podnětů a představ vytvoří několik barevných návrhů. A ten, který bude nejlépe vystihovat zaměření vaší firmy, zvolte jako své logo. To se bude do budoucnaobjevovat na všech tištěných materiálech, kterými se budete prezentovat a ať už barvou, nebo tvarem, bude vaší značkou.Ta vás odliší od případných konkurentů v oboru už na první pohled. Postupem času ji můžete převést i na případné výrobky a další reklamní materiály.

graf

Pro kvalitní firemní prezentaci

První věcí, na kterou budete svoje logo tisknout, budou firemní navštívenky. Dobrý typ na jejich výrobu najdete na . Stejně tak tištěny by měly být letáky, kterými dáte světu zprávu o zahájení provozu vaší firmy. Kvalitní tisk na křídovém papíru dodají serióznost i hlavičkovým papírům a obálkám. Dobře volte i úroveň tisku katalogů, brožur či kalendářů. Ať už budete potřebovat jakýkoliv tištěný propagační produkt, vždycky vstupte do kalkulace tisku. Zde zjistíte, hned po zadání základních informací, konečnou cenu, která se už nijak nebude měnit.

tisk

Kromě toho, že ve formuláři kalkulace zadáváte potřebné informace k vytvoření vámi vybraného produktu, tak vždy přiložte vlastní návrh. A graficky zpracované logo. Pokud ovšem představu nemáte, obraťte se na profesionály. Ti vám pomohou situaci vyřešit. Spolehliví a zkušení grafici vám navrhnou, jak by vaše propagační materiály měly vypadat, aby splňovaly vaše představy. Na internetových stránkách si vyberte tiskařskou společnost, která se na trhu pohybuje několik let, během kterých získala velké množství zkušeností a odvádí precizní a dokonalou práci.